27 Φεβ 2015

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ:Εξοστρακισμένος!



Σήμερα, 27 Φεβρουαρίου 2015 συμπλήρωσα δύο χρόνια εξορίας στα Διαβατά. Εξοστρακισμένος!

Όπως στην Αρχαιότητα είχαν εξοστρακίσει – για λόγους που όλοι γνωρίζουμε - ακόμη και τον Αριστείδη τον Δίκαιο, τον Θεμιστοκλή, τον Κίμωνα, τον Θουκυδίδη και τόσους άλλους, χωρίς βεβαίως να έχω εγώ καμία σχέση με τις τεράστιες αυτές προσωπικότητες. Η ιστορία όμως επαναλαμβάνεται έστω και σε διαφορετικό επίπεδο. 

27 Φεβρουαρίου 2015. Καθώς ξημέρωνε, σαν αστραπή μέσα σε ένα δευτερόλεπτο πέρασε από μπροστά μου όλη μου η ζωή.

Ένας συνεχής αγώνας για το καλό και την πρόοδο, μία συνεχής κατάθεση έργου που είναι ορατό από όλους, μία συνεχής προσφορά στην Πατρίδα, στην γενέτειρά μου την Θεσσαλονίκη, στην Νεολαία και στον συνάνθρωπο με απόλυτη ανιδιοτέλεια.

Και ξαφνικά στην εξορία!

Χωρίς ΕΝΑ αποδεικτικό στοιχείο όπως επιτάσσει ο Νόμος. Όποιος έχει έστω και ένα, ας το εμφανίσει δημοσίως!

Χωρίς ΜΙΑ κατάθεση στο Δικαστήριο που να περιλαμβάνει κάτι το συγκεκριμένο εναντίον μου. Αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα από τα ίδια τα πρακτικά της δίκης!

Με πεντακάθαρα οικονομικά!

Χωρίς να έχω αποκτήσει ΕΝΑ νέο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο τα τελευταία 25 χρόνια!

Με ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΣΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ που υπογράφουν δύο Καθηγητές Πανεπιστημίου των Οικονομικών και η οποία βεβαιώνει ότι τα οικονομικά μου είναι κρυστάλλινα. Και τα δικά μου και τα ελάχιστα της Πολιτικής μου Οργάνωσης «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»!

Και ξαφνικά στην εξορία!

Εξιλαστήριο θύμα. Αποδιοπομπαίος τράγος.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη