1 Οκτ 2014

Αναγνώστης καταγγέλει τον ΟΑΣΘ

Αγαπητό taxalia,
χτες το βράδυ στις 7.20 η σύζυγός μου πήγε στο εκδοτήριο του ΟΑΣΘ στον Σ.Σ.Θεσσαλονίκης για να προμηθευτεί την...
μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Ρώτησε την αρμόδια υπάλληλο μέχρι ποιά ώρα λειτουργεί το εκδοτήριο και εκείνη της απάντησε "μέχρι της 8".

Η ουρά ήταν μεγάλη και στις 8 παρά 10 είχε φτάσει να είναι τρίτη από το γκισέ.Τότε εμφανίζεται ένας από τους σεκιουριτάδες του ΟΑΣΘ και λέει στην υπάλληλο "κλείνεις ΤΩΡΑ".Αμέσως η υπάλληλος λέει στους επί μισάωρο αβαμένοντες στην ουρά πολίτες ότι το εκδοτήριο έκλεισε και τους διώχνει άπρακτους.

Επικοινώνησα σήμερα στο 2310-981100 και μίλησα με το τμήμα εισιτηρίων και καρτών.

Εκεί ένας αγενής υπάλληλος αφού παραδέχτηκε ότι το εκδοτήριο κλείνει στις 8 άρχισε να μου λέει δικαιολογίες του στυλ "θα είχε πολύ δουλειά και έπρεπε να κάνει καταμέτρηση" και μετά το εκπληκτικό "ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΚΔΟΤΗΡΙΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 8 ΠΑΡΑ 20". Συνέχισε δε προσβάλοντας την σύζυγό μου λέγοντας "εδώ και δέκα μέρες υπάρχουν οι κάρτες στα εκδοτήρια,ας φρόντιζε να την είχε προμηθευτεί νωρίτερα" !!!.Ο καλοπληρωμένος και με τα γνωστά κριτήρια πρόσληψης υπάλληλος, ειρωνεύεται μία μισθωτή που μπορεί να μη διαθέτει τα χρήματα της κάρτας "εδώ και δέκα μέρες" και μόλις χτες κατάφερε να τα βρει για να γίνει μπαλάκι στα χέρια του κάθε σεκιουριτά με την ανοχή και την στήριξη του ΟΑΣΘ.

Η κοροϊδία και η περιφρόνηση στους επιβάτες σε όλο της το μεγαλείο.

Α.Λ.

Σχόλιο taxalia: Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, περιμένουμε την έρευνα που θα διατάξει ο πρόεδρος του Οργανισμού Χρ.Στεφανίδης και φυσικά θα δημοσιεύσουμε την απάντηση του Οργανισμού, το προσωπικό του οποίου οφείλει να είναι ευγενικό και εξυπηρετικό προς τους επιβάτες-πελάτες.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη