1 Σεπ 2014

Δημοσίευση μιας γνώμης

Ποτέ μου δεν είχα τη διάθεση να εκδηλώσω δημοσίως τις απόψεις μου για τα θέματα αυτά, διότι πολύ απλά ποτέ δεν με ενδιέφερε τι κάνει ο καθένας πίσω από την κλειστή πόρτα του σπιτιού του στο βαθμό που δεν επηρεάζει εμένα ή την ανατροφή που θέλω να δώσω στα παιδιά μου.


Επειδή ωστόσο η σφαίρα αυτή της ιδιωτικότητας μου έχει παραβιαστεί βάναυσα τελευταία και σύντομα επίκειται να ποινικοποιηθεί το δικαίωμά μου να διαμαρτύρομαι για την παραβίαση αυτή, θέλω να εκφράσω απλά και ξεκάθαρα τη γνώμη μου, όσο έχω ακόμη τη δυνατότητα να το κάνω δίχως να κινδυνεύω με ποινικές κυρώσεις. Η ομοφυλοφιλία λοιπόν κατά τη γνώμη μου είναι πνευματική, ηθική και ψυχική διαστροφή.
Στο πνευματικό σκέλος, ο Ιερός Χρυσόστομος είναι ξεκάθαρος. «Αὐτούς ἐγώ τούς λέγω ὅτι εἶναι χειρότεροι ἀπό τούς δολοφόνους. Διότι εἶναι καλλίτερα νά πεθάνει κάποιος παρά νά ζεῖ καί νά προσβάλλεται ἔτσι. Διότι ὁ δολοφόνος ἀπέσπασε τήν ψυχή ἀπό τό σῶμα, ἐνῷ αὐτός κατέστρεψε τήν ψυχή μαζί μέ τό σῶμα. Καί ὅποιο ἁμάρτημα κι ἄν πεῖς, δέν θά πεῖς κανένα ἴσο μέ τήν παρανομία αὐτή. Καί ἄν ἐκεῖνοι πού παθαίνουν αὐτά τό αἰσθάνονταν, θά δέχονταν ἄπειρους θανάτους προκειμένου νά μήν πάθουν αὐτό».
« Δέν ὑπάρχει λοιπόν, δέν ὑπάρχει πιό ἀνόητο καί φοβερό πράγμα ἀπό τήν προσβολή αὐτή. Διότι ἄν ὁ Παῦλος ὅταν μιλοῦσε γιά τήν πορνεία ἔλεγε ὅτι «κάθε ἁμάρτημα ποὺ θά μποροῦσε νά πράξει ἄνθρωπος, εἶναι ἐκτός τοῦ σώματος, αὐτός δέ ποὺ πορνεύει, στό δικό του σῶμα ἁμαρτάνει» τί θά μπορούσαμε νά ποῦμε γιά τή μανία αὐτή, ποὺ εἶναι χειρότερη ἀπό τήν πορνεία τόσο ποὺ δέν μποροῦμε νά ποῦμε; Διότι δέν λέγω μόνο ἐγώ αὐτό, ὅτι δηλαδή ἔγινες γυναίκα, ἀλλά ὅτι ἔχασες καί τήν ἰδιότητα τοῦ ἄνδρα καί οὔτε ἀπόκτησες αὐτή τή φύσι, οὔτε διατήρησες ἐκείνη πού εἶχες, ἀλλά ἔγινες κοινός προδότης κάθε φύσεως».
Όσοι διατείνονται ότι είναι ορθόδοξοι ομοφυλόφιλοι ή όσοι ορθόδοξοι –και δη Ιεράρχες- προσπαθούν να απαλύνουν την εικόνα της, να γνωρίζουν ότι απλά αμαρτάνουν. Όσοι επίσης ορθόδοξοι δεν διατρανώνουν το ανωτέρω αυτονόητο να γνωρίζουν ότι η σιωπή τους σημαίνει συναίνεση «ο σιωπών δοκεί συναινείν». Όσοι είναι αλλόθρησκοι ή χριστιανοί ετερόδοξοι, μπορούν να κάνουν ότι κρίνει η συνείδησή τους και ασφαλώς δεν πρόκειται να τους κρίνω γι’αυτό. Και φυσικά εγώ που αναφέρω αυτά δεν είμαι αναμάρτητος, αλλά και δεν θα ήθελα να ποινικοποιήσω το δικαίωμα κάποιου να μου λέει ότι είμαι αμαρτωλός.
Δυστυχώς σύντομα οι Ιεράρχες μας θα διώκονται ποινικά όταν επισημαίνουν στο κήρυγμά τους ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία. Ας πρόσεχαν. Ψυχική διαστροφή Είναι γνωστό πια -να μην το αναλύω- ότι η ομοφυλοφιλία είχε αποτελέσει ειδική διαγνωστική κατηγορία στο DSM III, στο ειδικό σύστημα ταξινόμησης των ψυχιατρικών νόσων της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας. Ωστόσο, καταργήθηκε έπειτα από πίεση του κινήματος των ομοφυλοφίλων και των κινημάτων πολιτών για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ανάμεσα στις ψυχικές παθήσεις περιλαμβανόταν και περιλαμβάνονται η επιδειξιομανία, η παιδοφιλία, ο σεξουαλικός σαδισμός, η τηλεφωνική σκατολογία (αισχρολογία από το τηλέφωνο), η νεκροφιλία (πτώματα), η κτηνοβασία, η κοπροφιλία, κλισμαφιλία, η ουροφιλία κλπ. Δυστυχώς υπάρχει η τάση μείωσης αυτής της λίστας (πρόσφατα με την κτηνοβασία και την παιδοφιλία υπό προϋποθέσεις σε ευρωπαϊκές χώρες) κυρίως λόγω του ακτιβισμού των κοινωνικών ομάδων που εμπλέκονται στις πολιτικές αποφάσεις.
Μην σας φανεί παράξενο αν σε 20 χρόνια από τώρα είναι παράνομο να κλείνετε το τηλέφωνο σε κάποιον που σας καλεί και θέλει να σας παραθέσει ένα υβρεολόγιο αισχρών λέξεων ή αν κάνουν παρέλαση κάτω από τις πόρτες σας άτομα που θα χέζουν σε κοινή θεά και θα γλύφουν ή θα τρώνε τα κόπρανά τους. Ακούγεται τελείως παράλογο το 2014, όσο παράλογο ακουγόταν το 1994 ότι θα βλέπαμε παρελάσεις ομοφυλόφιλων ή γυμνές ποδηλασίες.
Αυτά τα απλά και ξεκάθαρα έχω να καταθέσω, όσο η ελευθερία του να εκφράζομαι δεν είναι ακόμη ποινικά κολάσιμη. Ακόμη ωστόσο και να καταστεί ποινικά κολάσιμη η έκφραση γνώμης, δεν πρόκειται να σταματήσω να εκφράζω ελεύθερα τη γνώμη μου και θα δημοσιεύω αυτό το ίδιο κείμενο κάθε χρόνο την 1η Σεπτεμβρίου, μέχρι που –ενδεχομένως- η παραμονή μου σε κάποιο κελί καθιστά αδύνατη την δυνατότητα επικοινωνίας μου με τον έξω κόσμο.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους στην Ελλάδα του 2014 μπορεί να φυλακιστείς. Ένας από αυτούς πλέον θα είναι το δικαίωμα να έχεις άποψη και να την εκφράζεις.


 Τσομπανούδης Σωτήρης Δικηγόρος Σερρών
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη